rasmusjourhem

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Duktig kille!

Av Sara - 17 augusti 2014 10:58

Har ju varit lite orolig för att Rasmus inte har ätit nåt direkt den han kom hit. Provat med många olika saker som han knappt en har tittat på.
Köpte grillad kyckling igår för det hade han ätit där han blev matad. Och se där, då åt lilla killen! Så Nu blir det grillad kyckling till honom. Satte in sheba nu på morgonen också. Se ifall han rör det annars blir Simba och Nala glada :). Eller Det är dom ändå för dom får grillad kyckling också som dom slukar direkt :)
Han har druckit en hel del med och varit på lådan så nu behöver jag inte oroa mig något direkt för honom.

Hans gömställe just nu är uppe på en garderob bakom några grejer som stod där uppe, tydligen ett bra gömställe men Hur skönt det är vet jag inte för det ligger lite skohorn och grejer där med. Men Villvhan vara där så får han vara där, uppenbarligen känner han sig ju trygg där :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 oktober 2014 22:33

Säger Rasmus och vill gärna vara med när det är lugnt men vågar inte riktigt. Det Har här några ggr att han kommit in i sovrummet och lagt sig under sängen. Vi Ser det som framsteg och som att han vill vara nära oss fast han inte riktigt vågar. Jag...

Av Sara - 2 oktober 2014 18:40


Rasmus i mitten Hoppas Det här är mkt mysigare än att ligga och trycka på bokhyllan ;) ...

Av Sara - 25 september 2014 16:32


Rasmus lekte lite tittut igår kväll. Nala Och Simba var med mig i sovrummet och lekte, tror lillfisen blev nyfiken så han kom in. Första gången tittade han på mig som "vad, är du här??!!" Andra kom han in och satte sig och tittade lite på Simba som ...

Av Sara - 23 september 2014 22:38


Lycka!! Jourkillen ute på balkongen ihop med våra två egna kissar, ingen panik när jag tittar ut och tar kort! Måste vara mysigare att ligga där än uppe på bokhyllan! ...

Av Sara - 19 september 2014 09:53

Vi har det öppet mestadels när vi är hemma men stänger när vi sover eller inte är hemma för vi vill vara med ifall det skulle hända något vilket jag tvivlar på men ändå! Säkerhet Först! Nala Och simba älskar att vara inne hos rasmus men konstigt n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards